Instalacje


Tu podaj tekst alternatywny Tu podaj tekst alternatywny Tu podaj tekst alternatywny Tu podaj tekst alternatywny
Sprzedaż systemów monitoringu systematycznie rośnie, podobnie jak akceptacja ich zastosowania w społeczeństwie. Trudno dziś znaleźć sklep, obiekt sportowy czy stację metra, gdzie nie bylibyśmy podglądani przez kamery. Równolegle już od kilkunastu lat trwa wojna między dwoma światami telewizji przemysłowej – analogowym i cyfrowym.
Podstawową zaletą systemu analogowego są zdecydowanie tańsze od cyfrowych kamery. Ale korzyści dla użytkowników, płynących z wdrożenia systemu cyfrowego, jest znacznie więcej. Zaangażowanie w sprzedaż rozwiązań cyfrowego monitoringu – bardziej niż w przypadku systemów analogowych – opłaci się resellerom, bowiem razem z kamerami mogą sprzedawać także cyfrowe rejestratory, rozbudowywać komputerową sieć klienta, aby była wydajna odpowiednio do potrzeb przesyłu obrazu, czy wdrażać oprogramowanie – nie tylko do bieżącego podglądu i rejestracji, ale także do prowadzenia np. badań statystycznych lub preferencji klientów.

Wydajna sieć to podstawa

W przeciwieństwie do analogowych systemów monitoringu, które korzystają z własnej infrastruktury przesyłu obrazu, rozwiązania cyfrowe działają dzięki tradycyjnej sieci komputerowej. Musi być ona jednak odpowiednio przygotowana do transmisji obrazu, szczególnie jeśli mamy do czynienia z większą liczbą kamer.